du <3

2011-03-17 @ 19:10:15

Du lovade mig att du skulle vara här, jag tog dina ord och jag trodde på allt du sa till mig. Jag orkar inte med allt skit snack, de är helt fel, jag vet bättre. Du sa alltid och för evigt, skulle jag ge vad som helst. Jag håller dig låst i mitt huvud, tills vi möts igen. Jag kommer inte att glömma dig
Vad hände? T
iden gör det svårare, vilket gör att jag aldrig vill andas igen
jag väljer att vara med dig än någon annan
, d
u besöker mig i min sömn, i drömmen är det vi mot dom. I mitt sagoland så tar du mig i hand igen, inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen. när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte, kan inte släppa dig.
det var mitt egna fel - borde gett mer
men det är lätt att va efterklok - lätt att se
i backspegeln och skilja rätt från fel.
Ingen vet att jag ibland gråter, jag kan låtsas att jag sover när mina tårar börjar falla, jag skymtar bakom dessa väggar, jag tror ingen vet.

Ingen tycker om att förlora sin inre röst, det finns ingen annan i världen som jag någonsin skulle kunna vara. Och älskling ibland känns det som jag är ensam.
Det är tydligen vinna eller förlora och inte hur du spelar spelet.
vägen till mörkret har jag sätt.
Har du glömt alla planer, som du gjorde med mig. Älskling, inte jag.
borde vara jag, hålla din hand
borde vara jag, få dig att skratta
borde vara jag, få känna din kyss
tror du, att det borde vara jag?

du sa att du behövde tid för mina misstag, nästan roligt att du utnyttjar den tiden för att ha mig borta.. 
så, om du försöker krossa mitt hjärta, aa visst.. de funkar ska du veta.
jag behöver veta, ska jag kämpa för kärleken? eller kommer det bara bli svårare?
du brukade hålla öppe dörren för mig, nu kan inte inte vänta på att få gå. now you roll your eyes and walk away and shake your head
Hur känner du dig på morgonen när allt är ogjort? Är det för vi vill vara fria? hmm.. thats not me. Normalt är jag stark, Jag kan bara inte vakna upp på golvet som tusen gånger förut, att veta att föralltid inte finns..
Nu rör du mig inte, du säger att du är trött..
Du vet, att jag mår piss när allt går dåligt. Stannar vi tillsammans för att vi är rädda att vara ensamma? baby, I just really wanna know
They say that hate has been sent
So let lose the talk of love
Before they outlaw the kiss
Baby give me one last hug
när du tog min hand, förstod jag att det var menat att bli.
när jag såg dig var det som en ängel gick förbi och tog mig till himmeln.
När jag ser i dina ögon, kan det inte bli bättre. So baby know for sure'
That I'll never let you go, I don't have a care in the world
Why would I, when you are here..

donken = frukost

2011-03-12 @ 15:18:21

hej bloggen va händer kuken vänder vilket håll spelar ingen roll hahah aja i alla fall just nu såå lyssnar jag på olika låtar och bloggar och kollar på tv hahah  :) juste matilda sovde över och så fort vi vaknade så taggade vi te donken jag bryr mig inte om vad ni tycker om att äta doknekn till frukost men JAG ÄLSKAR DET :) i alla fall sen så taggade matilda hem hon skulle typ te sin pappa i alla fall min sminkväska kom i går det va sjukt lite saker i min dom va faktis ganska dyra lägger upp en bild sen aja bloggar lite senar ses

nere

2011-03-10 @ 20:32:01

det är skit skönt att ligga nere ochdet ska jag fortsätta med

fuck allt och alla

2011-03-10 @ 18:42:04

fuck allting just nu hatar allt och alla just nu ska jag bara ligga i sägen och göra ingen ting stänga av min mobil så inga jävla falska horer ska ringa mig eller messa mig och leka att dom tycker om mig okej nu blir det allt eller inget och jag tar inget!!!!

I LOVE YOU PAPPA

2011-03-09 @ 20:30:19

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA DU FÖRSTÅR INTE HUR DÅLIGT JAG MÅR NÄR JAG HÖR ATT DU ÄR LEDSEN JAG FÅR ONT I HJÄRTAT OCH VILL BARA BRYTA IHOPP JAG VET ATT JAG INTE HAR TAGIT TAG I SKOLAN MEN NU SKA JAG FACKTIS GÖRA DET FÖR DIN SKULLE JAG VET VEM DU VILL ATT JAG SKA VARA DEN DÄR TJEJEN SOM KNAPT PRATAR DEN SOM ALDRIG STÖR DEN SOM ALLTID SKÖTER SINA LÄXOR MEN NU SKA JAG BLI HENNE FÖR DIN SKULL ÄLSKADE PAPPA JAG LOVAR DET ...

blogg-not time

2011-03-05 @ 21:00:05

varför jag intye bloggat e för att jag bråkat me min mamma ochj mår skit årkar inte blogga just nu bloggar lite senar hoppas jag