vad ??

2011-09-07 @ 17:12:44

det är så konstigt att jag tänker på dig jämt fast att jag vet att du aldrig tänker på mig.Jag vet att jag bara var en normail tjej till dig att jag var en helt vanlig tjej som du skulle haffa men jag visade inget intresse för dig jag unvek dig och svarade som om jag var ointreserad men endå så ångrar jag inte att jag var sån när du snacka med mig jag är trött på killar som kastar mig jag är så trött på killar som playar mig hela tiden så om någon jävla kille ska få prata med mig ska han fan förtjäna det du ska hunda efter mig om det nu går jag ska inte behöva sitta här varje dag och tänka på dig hela tiden medans du inte ens bryr dig men endå så sittejag vet mebn r jag här och tänker på dig och jag föröker verkligen glömma dig jag vet att det var mitt fel att vi inte började prata