Dags att börja om på nytt, lägga allt dåligt bakom mig och kasta bort onödiga människor

2010-12-30 @ 01:20:41

har tänkt på dig hela dagen hur ful du är tänkt på dig sen jag såg dig i dag på stan du va med en annan tjej säkert din nya tjej jag blev faktis inte sårad inte ens ledsen jag tyckte bara synd om tjejen hur mycket hon kommer att lida med dig mina kompisar trode jag skulle bli skit ledsen så dom tog mig genast där i från och försökte få mig på andra tankar med det gick inte tänkte bara hur ful du var Jag blir inte svartsjuk när jag ser mina ex med nya partners, min mamma lärde mig när jag var liten att man ska ge bort sina gamla leksaker till mindre lyckligt lottade."ja det säger ju allt men endå ville du inte flyga bort från mitt huvud jag tror nog inte du såg mig men jag måste börja om radera allt lägga allt bakom mig jag har lyckats en hel del men endå är det mycket kvar att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback