lev livet som om du kommer dö i morgon

2010-12-30 @ 17:45:00

hej hej bloggen jag har ångesttt assa jag har fett många saker jag måste hinna till i morgon ny år och jag har inte tiddd!!! :( fan men det kommer ju inte direkt hjälpa om jg sitter framför datan och lyssnar på music hahahahah men i alla fall nu ska jag typ bada sen ska jag ringa runt lite :) hur tänker ni fyra ny år jag ska i alla fall fyra den med matilda och julia kärlek till er tjejer säger jag bara <3 kommer ha skit roligt i morgon hahahhahaha omg men ååångest måste hinna tagga till frysören och fixa mina naglar innan nyår fuck varför  hinner jag inget nu för tiden jaja jag får skylla mig själv får vell vakna tidigt i morgon aja ses :)

kommer ni ihåg den här låten hahahahhahahah omg det väcker starka minnen assa


hahahah eller den här dåå väcker mer minnen med älsklingarna hahahhhahah kommer ni ihåg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback