en smart tjej använder hjärnan en dum tjej använder hjärtat

2011-02-18 @ 22:52:13

när jag saknar dig som mest brukar jag hoppas på att jag sparat bara ett sms ett litet sms som du skickat men när jag går igenom min inkorg inser jag att jag raderat ALLT som har med dig att göra jag raderade allt som mitt hjärna sa men lyssnade jag verkligen till hjärtat så klart det gör ont men det kommer hjälpa mig att gå vidare eller kommer det verkligen det jag börjar tvivla på det en smart tjej använder hjärnan en dum tjej använder hjärtat men jag tror nog jag vill vara den dumma tjejen eller har jag varit henne aldelets för mycket jag årkar inte vara henne längre hon som ger allt men får inget tillbaks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback