jag + du = inte en channs

2011-02-24 @ 16:46:07

när jag såg dig första gången så dog jag det fanns något som jag såg i dig som jag inte sett i någon annan du känndes mer som en saga men det fanns inte direkt någon gammal häxa som skulle förstöra allt eller jo kanske någon  försökte att förstöra det vi hade men det var inte ens i närheten för på den tiden kunde ingen INGEN få mig att sluta älska dig det var bara du och jag ingen annan dom andra var bara små pärlor gemfört med dig men gud vad dum jag var hur kunde jag lita på dig hur kunde jag svika allt och alla bara för din jävla skull och vad fan fick jag tillbaks INGET jävla skit. det jag gjorde var det sörsta misstaget jag nånsin gjort att älska dig att tro på dig men som alla sagor så tar det slut även våran i alla sagor så slutar det lyckligt men oturligt nog slutade inte min saga lyckligt men det ´kanske är början på nått bra vem vet


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Roligt att du är med och tävlar och så får vi se om du blir den lyckliga och vinner :) Allt bra annars?

2011-02-24 @ 19:08:20
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback