fuck you

2011-02-23 @ 11:46:53

det var du som fick mig på fall det var du som lärde mig vad kärlek var det var du som fick mig att känna mig älskad men älskade du verkligen mig ???? va allt du sa till mig var det ärlihet var det sant eller var allt bara en lek för dig för mig bettyde det allt kunde skita i allt bara för dig eller inte bara för dig utan för att du fick mig att må bra vet inte varför jag fattar inte hur kärlek ´sist leder till hat jag fattar inte hur dum jag har varit att jag inte tänkte på att du precis som alla andra kan svika mig när du vill jag har lärt mig en läxa och den kommer jag att komma ihåg i hela mitt liv lita aldrig på någon


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med :D <3

2011-02-23 @ 14:14:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback