börjar på en ny bok ett nytt kapitel

2011-01-25 @ 18:27:03

vår kärlek var som en bok den var inte lång som jag velat jag ångrar faktis skit mycket som jag gjorde för dig men jag ångrar faktis inte kärleken som jag gav till dig för du gav faktis tillbaks dom även om dom var falska så blev jag lycklig av dom jag mådde faktis bra när du ljög eller nu om det var på rikitigt allt du sa till mig fick mig att känna mig älskad,lyckligt assa det var en kännsla som inte går att beskriva för den är för härlig vissa kännslor går inte att beskriva ibland spelar ingen roll om det är hat kännslor eller bara lyckliga kännslor att känna sig älskad är en skit skön kännsla vill bara tacka dig för kännslqan du gav mig för den gjorde mig verkligen skit lycklig jag vet att du kommer att läsa det här hoppas jag nån gång kommer känna kännslan lycka igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback