du är död i mitt hjärta

2011-01-08 @ 15:16:28

hej hej vaknade nyss jippieee jätte kul haha nej men fan vi börjar snart skola och jag är van vid att sova kl 5 varje dag och vakna kl 2-3 omg om jag somnar kl  5 dagen innan skola kommer jag bara sova i 2 timmar omg jag komer inte ens årka gå upp ur sängen nej nej nu ska jag skärpa mig I promise ;) men men nog me det nu ska jag typ messa alinda och fåga ohon vill hänga med till plattan kul kul hhah ska typ shoppa lite hahah men provade ett nyyt finnmedel som jg köpte igår den var skit bra kan lägga upp vad den heter och bild och så men ses ses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det helg och dags för en ny tävling i bloggen igen, där du kan vinna ett härligt kitt från body shop det enda du behöver göra är att meddela mig att du är med!



Kram natalies.se

2011-01-08 @ 17:10:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback