från hjärtat

2011-06-01 @ 20:26:34

du kommer alltid va killen som får mig att gråta jag gråter inte längre över killar dom kommer och går men du kommer alltid att få mig att gråta folk som inte upplevt det som jag har gått igenom kommer aldrig att förstå jag vet vad ni tänker men kom igen skaffa en ny kille och sluta tänka på honom men vad ni inte förstår är att för mig var han en gång hel min värd förr var du den enda jag tänkte på varje dag du var den jag behövde när allt blev jobbigt och jag ska inte ljuga du var alltid där när jag ringde dig gråtandes du var kvar när alla sa hej då men när jag behövde dig som mest var det du som sa hej då du försvann som alla andra du lämnade kvar din stämpel och gick din stämpel kommer alltid va kvar jag är stämplad för livet du var verkligen allt en gång det tog ganska länge att innse att du var borta men när jag väl insåg att du var borta för alltid så ingsåg jag vilken idiot jag har varit jag kollade bak och såg hur mycket du hjälpte mig men jag såg också hur mycket skit du gav mig och så insåg jag varför det var så många som sa hej då till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback