FUCK

2011-05-30 @ 22:42:19

allt snurrar runt i huvudet på mig årkar inte med något längre fan vill vara lägga mig ner och sova och alrig vakna men det går inte för även fast jag dunkar med music och försöker att sova bort allt går det inte fan vad jag hatar allt just nu det är just i sånna stunder man ska ha så kallade kompisar men vad fan är dom när man behöver som som mest borta fan vad jag hatar sånt bullshit som typ jag finns här gumman fan vad jag hatar det om jag ska vara helt ärlig så vill jag bara döö nu jag årkar fan inte med någon det är skit jobbigt folk tror att dom förstår men dom vet inget dom tror att dom kan prata igenom allt skit men det kommer aldrig att gå jag hatar dig jag hatar mina vänner jag hatar min familj jag HATAR ALLA FUCK ALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback