feelings

2011-11-13 @ 19:42:04

ibland tar kännslorna över.jag hatar det när jag verkligen försöker att ha kul inte tänka på det gå ut ha kul med mina tjejer men endå innerst inne sitter du där i min hjärna och väntar på att ta över alla mina tankar det är som om jag gjorde dig ont som om det var jag som va otrogen och det var jag som krossade dig jag brukar sätta mig ner på golvet så fort jag kommer hem och bara sitta där gråta gråta och gråta och efter jag tömt mig så kännst det skönt att jag klarat mig att jag inte dog det konstigast av allt är att jag alltid lyckas göra så att alla andra tror att jag är lycklig dom tror att jag gått vidare och att han bara är historia om dom bara visste jag haar aldrig haft kompisar som jag kan lita på aldrig haft någon att berätta hur jag mår för jag har alltid hållit allting inom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback