lalallalalalallal

2011-11-29 @ 17:24:02

folk tror att jag sitter hemma och gråter och aldrig går ut.Fattar om alla tror det men nej.Jag har ett liv jag skapade den här bloggen för att skriva om mina kännsor.Vad jag känner och så men jag kan känna mig så nere plötsligt  och då brukar jag häldre vända mig till bloggen en mina kompisar.Visst jag brukar prata med dom och så men det är inte samma sak som att sriva ner allt .För att m jag ska berätta till dom så måste jag förklara och sånt och jag tror inte jag är redo för det .Det är därför jag skriver ner allt jag känner !!....


Kommentarer
Postat av: Jutana

hej jag läser din blogg men varför lägger du upp inga bilder du är säkert vacker :) En läsare

2011-12-06 @ 16:20:13
Postat av: Balitiniak

jag håller med jutana.Lägg upp bilder.Annars tänker jag sluta läsa din blogg och uppdatadera annars kommer jag söka upp dig personligen och ta ett snack med dig;)

2011-12-27 @ 09:27:54
Postat av: klitina

Hej uppdatera annars kommer jag personligen söka upp dig och slå ned dig

2011-12-27 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback