sova

2011-11-08 @ 23:54:26

det är jobbigt att inte kunna sova för när jag väl ligger där i sängen kan jag inte sova allt kommer upp och spelas om och om igen på mitt minne din min allt du sa hur du gick hur du rörde din mun och jag hatar det att jag fortsätter att tänka på dig att jag fortfarande kommer ihåg vem du var jag får ångest jag kan inte ens sova utan att tänka på dig för det gör så jävla ont jag årkar bara inte tänka på dig och varje jävla gång jag tror att jag har glömmt dig kommer du tillbaks till mitt minne igen som om du vill påminna mig att du fortfarande lever att du fortfarande kommer vara i mitt huvud och plåga mig tills jag dör ibland brukar jag fly. fly till musicens värd men idbalnd kan inte ens det hjälpa men det jag undrar mäst är kommer du ihåg mig sitter du också där hemma och tänker på mig du kan inte sova för att jag finns i ditt huvud är det så för dig också jag tror inte det eller jag vet att det inte är så men jag tvingar min hjärna att tänka så att han också plågas lika mycket som jag och jag ljuger för mig själv när jag tänker att han fortfarande kommer ihåg MIG.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback