mirror

2011-11-09 @ 18:54:55

ibland brukar jag titta mig själv i spegeln och sämmas ibland brukar ag till och med göra det ytersta för att unvika speglar för det är då jag verkligen ser mig själv det är då jag verkligen fattar vem jag är och vad som hänt jag får panik undrar om någon annan kan se igenom mig läsa mig in och ut och fatta exakt ALLT men det är inte så för dom ser jag ut som helt vanlig människa som om jag inte har nått alls att dölja att jag alltid går runt med det framåtpressade leéndet och älskar att vara jag om dom bara viste vad jag går igenom om dom bara visste vad som händer så fort jag blir ensam det är då paniken och ångesten äter upp mig innefrån det är då allt kommer ut igen allt jag försökt att glömma och gömma det är så konstigt att mitt huvud inte gett upp att den fortfarande fungerar för det är där jag gömmer allt mina tankar funderingar ALLT och jag kan inte fatta hur mitt huvud årkar med allt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback