det är dig jag tänker på när allt är jobbigt

2010-12-26 @ 17:43:23

hej hej nu är vi vell i min första kärlek på listan eller ?? humm rätta mig om jag har fel men i alla fall min första kärlek  jag har vell hafft skit många men den starkaste var nog en kille som bor ganska lång här i från typ på andra halvan av jordklotet jag blev kär i honom första gången jag såg honom det var typ när jag var 4 år sen des har jag alltid gillat honom jag vet inte varför men jag ryser när jag e med han assa jag trffar honom en gång om året okej jag vet vad ni tycker att det är kånstigt det tycker jag också men jag gillar honom otroligt mycket jag brukar tänka på honom när jag har det som jobbigats men i bland vill jag bara döda honom hahahhaha jag vet konstigt men det är så jag fungerar jag fungerar konstigt så e det bara alla kan inte va perfecta stavning :) men i dag har jag bara chillat galet i plattan jag har shoppat skit mycket hahhh jag och min kompis matilda rensade butiken !! hahahahahhahahahh



skit rolig låt tycker jag hahhhhahahahahahhahaha omg skrattde skit mycket när jag hörde den :) aja ses vell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback