han

2010-12-28 @ 02:33:35

kan inte sova det skulle bara bli värre om jag låg i sängen då skulle jag tänka på dig mycket mer en vad jag gör nu jag saknar dig fattar inte att jag kan sakna någon som dig men mest av allt saknar jag oss fattar du inte att det gör ont när jag inte kan säga oss längre för det finns ingen oss längre  känns som om man e övergiven fan assa jag fattar inte hur mycket jag än vill hata dig så bara älskar jag dig mer för varje dag som går fan assa var det jag som va blind jag tror det för jag verkar blunda för sanningen i bland vill inte inse att den jag älskade mest är borta känslan av tom het ni kanske aldrig har känt den förr men för mig sitter den fortfarande kvar och kommer alltid att göra det för mig existerar inte kärlek längre förut fanns det vell hopp men inte nu längre jag hatar när ni säger kom över han assa fattar ni inte jag kan inte det är han jag drömmer om varje natt det är han som jag brukar tänka på när jag mår dåligt ni kanske inte fatta att när det var vi va han den enda jag levde för det var han som fick mig att må bra men nu finns han inte jag vet inte jag borde nog prova på den där metoden att spela kall som om inget har hänt som om allt är bra iså fall hoppas den funkar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback