livet är bajs hahahha nej skoja kom inte på nått att säga

2010-12-26 @ 23:14:17

hej hej jag såg nyss en blogg som hade skrivit vad dom fick i julklappar då tänkte jag men vad fan det kan vell jag också skriva i ett inlägg så det ska jag göra nu hade jag tänkt hahahah okej jag fick allt vad jag önkade mig jag fick en ny data !!! yess hahah 6.500 jag vet mycket men min familj e skit stor :) en plattång 2 parfymer många nya kläder 2 bh en coola maskin stavning och sist men inte minst en rosa löpningsband hahah men den e ju inte bara min utan alla i min familj ska ju använda den så det räknas inte hahahha men nu ska jag tagga till sängen har ett möte med sängen nu hej dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback