om mig !! :)

2010-12-25 @ 21:05:23

okej det första på listan e ju om mig okej eeeee det kommer bli skit svårt att beskriva mig själv men mina vänner beskriver mig som att jag är alltid glad snäll hjälper en ganska mycket  bryr mig och att jag har det allt perfeckt stavning ja det e ju rätt men att mina kompisar vill leva mitt liv tror jag nog inte mitt liv är inte det bäst liv som det verkar det är bara ytan på mig som ni ser och efter det tror ni att jag har det bäst om ni bra visste eller om ni bara visste vad som händer inom mig det är ganska jobbigt att ni inte fattar vad som krävs av mig för att klara av en dag det är skit jobbigt i bland brukar jag bara ligga i sängen och inte vilja ta mig upp bara ligga där och skita i allt och alla sånt är jag van vid men mitt liv är ju inte det bästa men inte det sämst heller jag är otroligt tacksamm att jag har det här livet jag skulle ju inte vilja bo i haiti tillexempel jag tycker facktis skit mycket synd om dom där för ska jag inte klaga så mycket jag borde fan va  glad att jag inte behöver lida så mycket som dom därför är mitt liv mitt i mellan jag har det inte bäst men jag har det heller inte sämst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback