knAAZZZZ dAg MeD LiNdA HaHaHa HaDe LiTe KuL :)

2010-12-27 @ 22:28:24

hahah hej hej nu är vi vell på mina föräldrar på listan hahah oke men vad ska man skriva om då eller okej jag gillar mina föräldrr skit mycket :) dom är skilda och jag bor hoss mamma men jag träffar pappa på helgerna men pappa jobbar som advokat och mamma som barn skötare assa jag har inget annat att berätta hahha men men i dag så var jag i platta och shoppa med linda hahahhahaha knazzz dag säger jag bara hahah jag svär jag älskar dig din horunge linda :) men sncka om att vi tömde alla affärer asso :) men nu sa jag ringa matilda och fråga hur hon mår hon är sjuk hon spydde typ hela natten i går :(:( men men ses vell sen eller hahahahah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback