när jag kollar på dig och ser hur ful du e blir jag bara starkare

2010-12-29 @ 01:23:30

jag vet inte varför jag alltid tänker på dig på natten när jag inte kan sova men du brukar alltid dycka upp i mina tankar saknaden i mitt hjärta tvingar mig att tänka på dig jag fattar inte hur lycklig jag var när det var vi men jag skiter i dig jag vill för fan gå vidare men det går inte känns som om du hemsöker mig på något vis du får mig bara att känna smärta allt är fan ditt fel varför ska jag lida för det du knullar säkert någon hora just nu fan assa jag ångrar allt jag gjort för dig jag ångrar att jag litade på dig jag ångrar att jag öppnade mig för dig men det mesta jag ångrade e nog att jag facktis älskade dig du bettyde skit mycke för mig en dag utan dig kunde jag inte andas vet du hur många vänner jag svikit för din skull jag skulle  fan lyssnat på mina kompisar när dom sa skit om dig men jag valde att inte lyssna på dom och bara följa mitt hjärta fuck det för jag hade så jävla fel  fattar du inte att jag gav upp allt för dig din bög kom inte med undanflyckter och säg att allt var mitt fel att det var jag som gick och låg med alla killar för det är bara skitsnack och det kommer det alltid att vara det är  fan fegt att inte stå för det man gör


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hej hej noww tack så mycket men jag tycker att du skriver så intressanta saker:) mer mer bilder tycker jag

2010-12-29 @ 18:57:41
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback